Livrare gratuita la comenzi  > 1000 Ron.
0744 250 385Livrare gratuita   > 1000 Ron.

Pana de Cauciuc - Ghid de Supravietuire

06/06/2016
Pana de Cauciuc - Ghid de Supravietuire
Penele de cauciuc fac permanent parte din categoria surprizelor  neplacute, surprize care culmea, apar in cele mai neplacute si nepotrivite momente.
Pentru unele persoane, o pana de cauciuc reprezinta modalitatea prin care descopera ca au (sau nu) roata de rezerva, in timp ce pentru altele pare sa fie floare la ureche.

Articolul se adreseaza, in primul rand, acelora dintre noi, pentru care pana de cauciuc reprezinta una dintre cele mai mari provocari.
Cand constientizezi ca tocmai tie ti s-a intamplat sa faci pana, trebuie sa te calmezi si sa iei lucrurile pe rand.
Astfel, mai presus de toate, trebuie sa fii constient de propria siguranta, motiv pentru care, iti recomandam sa:
•    Nu incepi sa schimbi roata pe banda de urgenta a autostrazii si pe cat posibil, nici pe marginea drumului. Masina ar trebui sa fie la o distanta sigura de trafic tocmai pentru a putea preveni orice incident neplacut.
•    Schimba roata doar pe o suprafata tare si egala;
•    Nu schimba roata in timp ce inca ma sunt pasageri in masina.
•    Folosesti cricul doar in punctele de aplicare ale acestuia. Eviti astfel atat riscul de a-ti avaria masina cat si riscul prabusirii masinii in momentul in care este ridicata.
Ai nevoie de urmatoarele:
•    Roata de rezerva;
•    Cric auto;
•    Cheie in cruce pentru suruburile rotii
•    Cheie dinamometrica;
•    Sabot – cel putin unu;
•    Manusi ;
•    Lanterna;
•    Triunghi reflectorizant;
•    Vesta reflectorizanta;
•    Cartea masinii – iti indica unde trebuie atasat cricul.
Kit Pana Auto

Inainte sa treci la treaba, fa-ti un plan de bataie!
Dupa ce opresti masina intr-un loc potrivit, nu uita sa pornesti avariile, sa tragi frana de mana si sa lasi masina in viteza intaia, sau pe P in cazul cutiilor de viteza automata.
De asemenea, in timp ce pasagerii se deplaseaza intr-un loc sigur, tu nu uita sa imbraci vesta reflectorizanta si sa blochezi roata diagonal opusa celei care trebuie schimbata.
Triunghiul reflectorizant aseaza-l pe sosea, la minim 50 de metri distanta. Ideal ar fi sa ai doua, unul pentru fata si unul pentru spate.
Apoi se scoate roata de rezerva si se aseaza aproape de “zona de lucru”.
Dupa ce se scoate ornamentul rotii, se plaseaza cricul in zona rezervata lui si se ridica putin masina. Se slabesc suruburile si piulitele rotilor, iar apoi se poate continua cu extinderea cricului pana ce anvelopa bolnava nu mai are contact cu solul.
Procesul de montarea a rotii este invers celui de demontare.
Totusi, in cazul in care roata de rezerva este una destinata utilizarii temporare, nu uita de conditiile de folosire (majoritatea sunt limitate la o folosire de pana la 80 de km/h).
Pentru a  evita neplacerile ce pot aparea la drum, asigura-te intotdeauna, inainte de a pleca la drum, ca ai masina echipata cu roata de rezerva, scule necesare si elementele reflectorizante: vesta si triunghi, pentru o semnalizare corespunzatoare, in caz de probleme.





Incercam sa va reconectam la Server...
Reincarcare




Incercam sa va reconectam la Server...
Reincarcare




Incercam sa va reconectam la Server...
Reincarcare
Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙